شناسهٔ خبر: 22579161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان:

مراکز مشاوره نیروی انتظامی خوزستان مشاوره رایگان می دهند

اهواز - معاون اجتماعی انتظامی خوزستان گفت: مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی استان آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان هستند.  

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی به شهروندان، مراکز مشاوره و مددکاری را در معاونت اجتماعی و کلانتری های سطح استان خوزستان راه اندازی کرده که شهروندان می توانند از خدمات مشاوره به صورت رایگان استفاده کنند. 

وی با تاکید بر نقش موثر مراکز مشاوره و مددکاری در یگان های انتظامی، بیان کرد: هدف اصلی مراکز مشاوره پلیس، کاهش آسیب های اجتماعی است.  

سرهنگ قاسم پور عنوان کرد: کارشناسان مجرب (خانم و آقا) مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در زمینه های مختلف مشاوره روان شناختی، خانوادگی، فردی، حقوقی و انتظامی آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به عموم هم استانی هستند. 

معاون اجتماعی گفت: مددکاران اجتماعی در نقش آموزش دهنده به مددجویان، راه مقابله با موقعیت های دشوار را آموزش داده و از این طریق مشکلات آنها را برطرف می کنند.  

وی افزود: شهروندان می توانند از ساعات ۷ صبح تا ۱۴ ظهر به مرکز مشاوره آرامش واقع دراهواز، بلوارگلستان ، جنب صدا وسیمای مرکز خوزستان ،ساختمان معاونت اجتماعی مراجعه و یا با شماره تلفن۲۱۸۸۱۸۷ تماس حاصل کنند.

نظر شما