شناسهٔ خبر: 22579091 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

هازارد: رسیدن به سیتی؟ چرا که نه

صاحب‌خبر -
ادن هازارد

ادن هازارد معتقد است چلسی می تواند فاصله امتیازی با منچسترسیتی را در لیگ برتر جبران کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، چلسی در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد در زمین وست برومویچ با ۴ گل به برتری برسد تا نشان دهد دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است. در این دیدار ادن هازارد دو بار برای تیمش گلزنی کرد.

ادن هازارد بعد از درخشش برابر وست برومویچ گفت: منچسترسیتی خیلی از بازیهای خود را برنده شده است و در شرایط خیلی خوبی به سر می برد ولی ما می خواهیم خودمان را به صدر برسانیم. چرا که نه. ما توانایی این را داریم تا به سیتی در صدر جدول برسیم. باید همین فرم خوب خودمان را حفظ کنیم تا در بازیهای آینده خودمان را به سیتی نزدیک تر کنیم. شما در لیگ برتر هیچ چیز را نمی توانیم پیش بینی کنید. ما سال قبل ۱۳ بازی پیاپی را با برد به پایان رساندیم و شاید امسال هم دوباره موفق به انجام این کار شویم. 

درخشش ادن هازارد در بازیهای قبلی چشمگیر بوده است. او در ۹ دیدار اخیر باشگاهی و ملی موفق شده است ۸ گل به ثمر برساند. در هیمن رابطه ستاره بلژیکی گفت: از شرایطی که دارم خوشحالم و توانستیم خودم را به مرز آمادگی برسانم و هیچ مشکلی هم ندارم.  می خواهم در بازیهای بعدی نیز همین روند را داشته باشم و بتوانم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به تیمم کمک کند.

چلسی بعد از این دیدار باید خودش را برای بازی حساس با قره باغ نماینده آذربایجان در لیگ قهرمانان آماده کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما