شناسهٔ خبر: 22579026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حسینی در گفت‌وگو با میزان:

همانطور که استقلال را شکست دادیم، 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را هم می‌خواهیم

خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: همانطور که استقلال را شکست دادیم برابر پرسپولیس هم سه امتیاز را می‌خواهیم

صاحب‌خبر -

سید عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در رابطه با شرایط تیم پدیده پس از وقفه 20 روزه لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این مدت انجام دادیم و شرایط تیمی خوبی داریم. از طرفی حضور در جام شهدا هم به ما در راستای حفظ امادگی کمک زیادی کرد.

وی در مورد اینکه برخی از کارشناسان معتقدند پدیده با افت مواجه شده است، تصریح کرد: افت چندانی نداشتیم اما در چند مسابقه با وجود عملکرد خوب آنطور که باید نتیجه نگرفتیم. هدف ما از ابتدا این بود که بتوانیم جزو بالانشینان جدول باشیم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا به هدفمان برسیم. در ابتدای لیگ هم دیدید که رفته رفته و با برنامه جلو آمدیم. با این حال دوباره تلاش خواهیم کرد تا روند خوبی را با شروع مجدد لیگ آغاز کنیم و بتوانیم در کورس بالای جدوب باقی بمانیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس قطعا یکی از بهترین تیم‌های ایران است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و جایگاه این تیم در یکی سال اخیر نشانگر قدرت این تیم است. قطعا بازی در ورزشگاه آزادی آنهم مقابل پرسپولیس سخت است اما تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و همانطور که استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم مقابل پرسپولیس هم برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

حسینی در پایان اضافه کرد: قطعا  برای حفظ و ارتقای جایگاهمان در جدول باید به تمام امتیازات پیش رو فکر کنیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید هدف‌های بزرگی داشته باشیم و طبق آن گام برداریم. همانطور که گفتم می‌خواهیم دور جدید موفقیت‌هایمان را مقابل پرسپولیس استارت بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما