شناسهٔ خبر: 22578934 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نتانیاهو امروز برای دو پرونده فساد بازجویی می شود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز یکشنبه (امروز)، برای دومین بار در ماه در ارتباط با دو پرونده فساد، مورد بازجویی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارشات رسانه‌ها حاکی از آن است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه (امروز) برای دومین بار در ماه برای دو پرونده فساد مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد، نتانیاهو مظنون به دریافت هدایای لوکس از حامیان ثروتمند از جمله «آرنون میلچان» تاجر صهیونیست و تهیه‌کننده هالیوود می‌باشد.

میلچان، دوست قدیمی نتانیاهو که ظاهراً جعبه‌های سیگارهای گرانقیمت و دیگر اقلامی با قیمت‌های دهها هزار دلاری برایش فرستاده بود، در ماه سپتامبر مورد بازجویی قرار گرفت.

بازجویی امروز، در واقع ششمین مرتبه‌ای به حساب می‌آید که نتانیاهو در ماههای اخیر توسط بازپرس‌های پلیس مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

بازرسان، همچنین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به ظن اینکه به دنبال یک توافق محرمانه با ناشر روزنامه پر فروش «یدیعوت آحارونوت» برای پوشش مطلوب مطالب بوده است، مورد بازجویی قرار داده‌اند. 

این توافق که ظاهراً نهایی نشده است در این خصوص بود که نتانیاهو متعهد می‌شد در قبال پوشش مثبت یدیعوت آحارونوت از وی، به این روزنامه کمک کند تا روزنامه «اسرائیل هیوم» که رقیب آحارونوت است را از میدان به در کند.

نتانیاهو به طور مداوم ارتکاب هرگونه اقدام اشتباه را رد کرده است و می‌گوید که هدف مبارزات مخالفان سیاسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما