شناسهٔ خبر: 22578933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

ظاهر استون مارتین ونتیج V8، چگونه خواهد بود؟

دانیال قصری / motor1

صاحب‌خبر -

تصاویر جاسوسی از مدل‌‌های آینده خودروها هر روز تهیه می‌شوند؛ اما این عکس‌ها همیشه واضح و جذاب نیستند. تصاویر استون‌مارتین ونتیج آینده، با پیشرانه V8 هم از این قاعده مستثنی نیست؛ به همین دلیل یکی از مخاطبین سایت Motor1 به نام بروشیکا، که در کار با فتوشاپ تبحر دارد، اقدام به حذف استتار از تصاویر جاسوسی این خودرو کرده و رندری از طرح نهایی احتمالی، برای این سایت ارسال کرده است. کارشناسان استون‌مارتین شباهت زیاد این تصویر با طرح اصلی را تایید کرده‌اند؛ ولی مسلما محصول نهایی، اندکی متفاوت خواهد بود.

استون مارتین ونتیج V8

استون مارتین ونتیج V8

باتوجه به تلاش خوب بروشیکا در پنهان‌سازی خطوط بدنه و حذف پوشش استتار، می‌توان تفاوت این مدل با DB11 را تشخیص داد. همچنین ردپای خودروی استون‌مارتین DB10 جیمز باند، در فیلم اسپکتر هم در این خودرو مشهود است. احتمالا پیشرانه استون‌مارتین ونتیج جدید،‌ محصول همکاری استون‌مارتین و مرسدس‌بنز آلمان با برند AMG خواهد بود. گزینه‌ی نهائی احتمالا، پیشرانه ۴ لیتری بی‌توربوی V8 که اخیرا به عنوان جایگزین سبک‌تر پیشرانه بزرگ V12 استون‌مارتین DB11 معرفی شد، خواهد بود. این پیشرانه ساخت مرسدس AMG است؛ ولی به دست استون‌مارتین تنظیم می‌شود. موتور تقویت‌شده V8، قدرت ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۹۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند و در حال حاضر؛ روی خودروی AMG GT S نصب شده است. احتمالا ونتیج جدید، به کمک این پیشرانه در زمانی حدود ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

استون مارتین ونتیج V8

استون مارتین ونتیج V8

فعلا اطلاعات دقیقی از مدل جدید ونتیج در دسترس نیست؛ اما از شواهد پیداست که این ابرخودرو ارزش انتظار را دارد. خوشبختانه این انتظار زیاد طولانی نخواهد بود؛ چون اندی پالمر، مدیرعامل استون‌مارتین، قبلا از عرضه جایگزین ونتیج در اواخر سال جاری میلادی خبر داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما