شناسهٔ خبر: 22578664 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نرخ گوشت داخلی در قصابی ها همچنان بالاست

یک تامین کننده دام و گوشت گفت: با وجود آنکه کمبودی در بازار وجود ندارد، اما قیمت گوشت داخلی در قصابی ها همچنان بالا است.

صاحب‌خبر -

نرخ گوشت داخلی در قصابی ها همچنان بالاستمنصور پوریان تامین کننده دام و گوشت در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان  اینکه واردات گوشت همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: روزانه 80 تن گوشت به صورت گرم و منجمد از کشورهای استرالیا، روسیه و مغولستان به منظور تنظیم بازار وارد می شود.

 وی در ادامه افزود: با وجود آنکه کمبودی در بازار وجود ندارد، اما  قیمت گوشت داخلی در قصابی ها همچنان بالا است.

 پوریان نرخ هر کیلو لاشه گرم اوراسیا را 29 هزار تومان واسترالیا را 31 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت:  هر کیلو بره ران منجمد  وارداتی  با نرخ 35 هزار،گردن منجمد 28 هزار و 500، سردست منجمد 30 هزار، ران گرم 43 هزار، سردست گرم 39 هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.

 تامین کننده دام و گوشت ادامه داد: با توجه به فصل زایش دام ، ممنوعیت کشتار بره ماده در کشتارگاه ها و استمرار واردات گوشت پیش بینی می شود که نوسان قیمت گوشت در قصابی ها به پایان برسد.

 پوریان در خصوص پیشنهاد سیاست بازار در ازای بازار به معاونت امور دام وزارت جهاد، یادآور شد: در ازای واردات گوشت و توقف صادرات دام زنده پیشنهاداتی مبنی بر صادرات گوشت فرآوری شده به بازارهای هدف داده شده است.

  انتهای پیام/

 نوسان قیمت گوشت در قصابی ها پایان می یابد؟

 

 

 

 

نظر شما