شناسهٔ خبر: 22578460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل استاندارد اردبیل:

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اشتغالزایی جوانان اردبیلی تاثیرگذار است

R41374/P1486/S6,49/CT11

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: باتوجه به اهمیت افزایش توان تولید و اشتغال باید توجه داشت که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل توان اشتغال این منطقه را تا حد قابل قبولی ارتقاء می‌بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علائی صبح امروز در بازدید از برخی واحدهای تولیدی و آزمایشگاهی در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و سرمایه‌داران بخش خصوص می‌تواند توان تولید و اشتغال در هر منطقه و به تبع استان اردبیل را بالا ببرد اما باید در این میان در نظر داشت که فعالیت این واحدها مطابق با استانداردهای معین شده بوده و خارج از چارچوب کنونی نباشد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی بسیاری در سطح استان اردبیل در حوزه آزمایشگاهی فعالیت دارند، افزود: نظارت و کنترل فعالیت این واحدها در بخش آزمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است و باید تمامی فعالیت‌های انجام شده در این بخش کارخانه‌ها را از منشور بهداشت و سلامت گذراند و در این زمینه خوشبختانه ماموران ناظر ما در نیمه نخست امسال پایش‌هایی را از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی 1 و 2 استان اردبیل داشتند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ارتقای توان اشتغال و تولید تصریح کرد: در همین راستا و رابطه هدف اداره کل استاندارد استان اردبیل حمایت از واحدهای تولیدی استان و ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی می‌باشد که با مشارکت سرمایه‌گذاران و حمایت از بخش خصوص با افزایش سطح  کیفیت تولیدات، کالای‌هایی به بازار عرضه شود که توان و قابلیت رقابت در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی را داشته باشد.

علائی با اشاره به اهمیت ایجاد  اشتغال در سطح استان و نیاز مبرم منطقه به افزایش میزان اشتغال افزود: با توجه به آمار بیکاران در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود تا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با آسیب اجتماعی به نام بیکاری با تمام توان مقابله کرده و به فکر راهکارها و ایده‌های نو برای ایجاد اشتغال و افزایش سطح فرصت‌های شغلی در منطقه باشند.

وی در بازدید از خط تولید و آزمایشگاه واحد تولیدی صنایع آران پلیمر آوند اظهار کرد: استقرار استاندارد 17025 آزمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین رابطه می‌توان با استقرار آن نظارت و کنترل بیشتر و بهتری بر سطح کیفیت محصولات تولیدی را داشت.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل آماده ارائه هرگونه کمک و حمایتی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حتی فاینانس‌های خارجی بوده که در این زمینه تعامل و همکاری سایر نهادهای ذی‌ربط نیز لازمه کار است.

انتهای پیام/

نظر شما