شناسهٔ خبر: 22578178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای تیم ملی کاراته ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ملی پوشان کاراته ایران در این سفر، کمک های جمع آوری شده از سوی خانواده کاراته را میان زلزله زدگان توزیع کردند.
ذبیح الله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی، سامان حیدری، علی مسکینی و مهدی خدابخشی از ملی پوشان کاراته، احمد صافی از پیشکسوت کاراته و کیا و شهرام هروی مربیان تیم ملی کاراته افرادی بودند که در مناطق زلزله زده حضور یافتند.
اعضای تیم ملی کاراته ایران در روستاهای چم زرشک، چشمه سهرآب، بزمیرآباد و شهر سرپل ذهاب حضور یافتتد و کمک های جمع آوری شده را میان زلزله زدگان توزیع کردند.

**زلزله کرمانشاه قلب ملت ایران را به درد آورد
در همین راستا ذبیح الله پورشیب قهرمان کاراته جهان با بیان اینکه زلزله مهیب کرمانشاه قلب ملت ایران را به درد آورد، گفت: امروز همه بسیج شده اند تا از غم و درد مردم این استان بکاهند.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه در سختی ها یکدیگر را تنها نمی گذارند، گفت: مردم ایران غم و مصیب وارده به مردم کرمانشاه را اندوه و مصیبت خود می دانند.
پورشیب گفت: خانواده بزرگ کاراته ایران نیز همسو با سایر مردم و جامعه ورزشی کشور خود را همدرد مردم شریف کرمانشاه می داند و وظیفه خود دید که با حضور در مناطق زلزله زده با مردم همدردی کند.
پیش از این نیز برخی از اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، علی دایی سرمربی سایپا، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران، حسین کیهانی رئیس و احسان حدادی ملی پوش دو و میدانی ایران، حمید استیلی و حسین کلانی از پیشکسوتان فوتبال ایران و ... نیز در مناطق زلزله زده حضور یافته بودند.
جامعه ورزش کشور تا روز گذشته 300 محموله کمک شامل بیش از 2 هزار تخته پتو، یک هزار و 500 تخته چادر، 15 هزار بسته انواع مواد غذایی گرم و کنسرو، 50 هزار بطری آب بسته بندی شده و مقدار زیادی وسایل گرمایشی و سایر اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارسال کرد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه هفته قبل، بیش از 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم به جا گذاشته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما