شناسهٔ خبر: 22577603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوا:

همه ظرفیت گلستان برای بازسازی ۷ روستای زلزله‌زده کرمانشاه به‌کار گرفته می‌شود

R41471/P41362/S6,70/CT12

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه همه ظرفیت استان برای بازسازی ۷ روستای زلزله به کار گرفته می‌شود، گفت: از همه مسئولان و مردم استان می‌خواهیم که همه ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به گلستان واگذار شده، به‌کار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به‌نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار رحمت الله صادقی در جلسه سوم ستاد مدیریت بحران سپاه نینوا در منطقه پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: جلسه سوم بعد از بازدید به همراه تیم کارشناسی از روستاهای تحت پوشش بخش پشت تنگ به تعداد 7 روستا برگزار شد.

وی افزود:در این بازدید میدانی ضمن بازدید از بناهایی که بر اثر زلزله آسیب دیده و گفت‌وگو با مردم و معتمدان روستاها، بررسی کارشناسی نیز صورت گرفت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: ما در این منطقه با 3 دسته مواجه هستیم، دسته نخست روستاهایی که کامل تخریب شدند، دسته دوم روستاهایی که دارای تخریب کمتری هستند و دسته سوم روستاهایی که آسیب جزئی دیده‌اند که باید برنامه‌ریزی کامل صورت گیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: ما در 3 بخش پشتیبانی عمومی از روستاها، اسکان موقت و اسکان دائم عمل خواهیم کرد و با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، باید در اسرع وقت اقدامات آغاز شود.

وی از همه مسئولان استان و ملت گلستان خواست که همه ظرفیت را به صورت متمرکز در این روستاها که بازسازی آنها به استان گلستان واگذار شده است، بکار گیرند.

سردار صادقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت عظیم بسیج گفت: در انجام این عمل جهادی عظیم قطعا باید از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی بسیج استفاده شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: روستاهای طلسم شهباز، گوری زرد الهی، سرابه والی نظری، انجیران اواره علی، تل خلوتی قادر رحمان، دنگی علی و فرمایشه اله نظر اسامی 7 روستای زلزله زده واگذار شده به سپاه نینوا گلستان است.

انتهای پیام/

نظر شما