شناسهٔ خبر: 22577379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم:

جبهه متحد اسلام به سمت اهداف بلند نظام اسلامی در حرکت است/ عمود به عمود حماسه اربعین به برکت خون شهدا است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: ملت ایران امروز نیز همانند گذشته به فرمان مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده اند و باید بگوییم که امروز جبهه متحد اسلام به سمت اهداف بلند نظام اسلامی در حرکت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار غلامرضا احمدی شنبه شب در مراسم یادواره شهید زین الدین و سرداران و 6 هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی گلزار شهدا برگزار شد گفت: هر چه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره ضمن یادآوری جایگاه شهدا موجب شناخت و گسترش فضای معنوی در کشور خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران امروز نیز همانند گذشته به فرمان مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده اند و باید بگوییم که امروز جبهه متحد اسلام به سمت اهداف بلند نظام اسلامی در حرکت است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همگان شاهد این عزت اسلام و مسلمانان بودند که چگونه دشمن را متحیر کرده است.

سردار احمدی تاکید کرد: عمود به عمود پیاده روی عظیم اربعین به برکت خون شهدا رخ داده است که باید قدردان شهدا باشیم و همین خون شهدا موجب گسترش فرهنگ نظام اسلامی در هزاران کیلومتر آن طرف تر شده است.

نظر شما