شناسهٔ خبر: 22577378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم ترویج کتب الکترونیکی در فضای مجازی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بر لزوم ترویج کتب الکترونیکی در فضای مجازی جهت ترویج کتابخوانی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

لزوم ترویج کتب الکترونیکی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در جلسه ستاد هفته ی کتابخوانی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بومی سازی کتب انگلیسی گفت: با توجه به این که با یادگیری کتب انگلیسی، بخشی از فرهنگ آنان نیز منتقل می شود، جهاد دانشگاهی در این خصوص اقدامات قابل توجهی را انجام داده است .

وی افزود: بر همین اساس، کتابی مخصوص جهان اسلام و بومی سازی شده با عنوان Eight در هشت سطح و به زبان انگلیسی در ماه های آتی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی روانه ی بازار خواهد شد که تنها مختص ایران نبوده بلکه ویژه کشور های اسلامی است و بخشی از محتواسازی آن در کشورهای خارجی از جمله لبنان و کانادا انجام گرفته است.

محسنی با اشاره به فعالیت های خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در نمایشگاه مطبوعات استان اظهار کرد: این دو خبرگزاری تحت پوشش جهاددانشگاهی در نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان، حدود 200 صفحه خبر منعکس کردند.

وی همچنین به راه اندازی اولین شعبه استانی خبرگزاری علم و فرهنگ(سینا پرس) در استان اشاره و اظهار کرد: این خبرگزاری، خبرهای حوزه علم و فرهنگ را پوشش خواهد داد.

 

انتهای پیام/ش

تاکیدبرترویج کتابخوانی در فضای مجازی

نظر شما