شناسهٔ خبر: 22577351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا درگرگان؛

کاپیتان تیم ملی ایران: پیروزی بر تیم هند دور از دسترس نیست

گرگان – کاپیتان گلستانی تیم ملی کبدی ایران با بیان اینکه اختلاف سطح تیم های ایران و هند بسیار کاهش یافته گفت: پیروزی بر تیم هند دور از دسترس نیست و توانایی شکست این تیم را داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاضل اتراچالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان درباره مسابقات آسیایی پیش رو به میزبانی گرگان، اظهار کرد: مهم ترین تفاوت مسابقات این دوره با دوره های قبل به میزبانی کشورمان مربوط می شود و از این نظر می توانیم از امتیازات میزبانی استفاده کنیم. امیدوارم از تمامی مزایای میزبانی بتوانیم بهره مند و قهرمان این دوره شویم.

اتراچالی با اشاره به وضعیت آمادگی خود گفت: لیگ ستارگان جهان در هندوستان حدود سه هفته پیش به پایان رسیده و کمی احساس خستگی می کنم اما توانسته ام از نظر بدنی خودم را تا حدودی به سایر بازیکنان تیم برسانم.

وی درباره انجام بازی های دوستانه تیم ایران بیان کرد: تیم کره جنوبی سه روز پیش وارد گرگان شد و با این تیم یک بازی دوستانه انجام داده ایم که اولین بازی تدارکاتی ما بود.

کاپیتان تیم ملی کبدی ایران خاطرنشان کرد: زمان کوتاهی برای آمادگی تیم وجود داشت و فرصتی برای انجام بازی های دوستانه نبود. سایر تیم ها که به ایران بیایند احتمالاً تا قبل از شروع بازی ها بازی دوستانه ای با آنها انجام خواهیم داد.

اتراچالی تصریح کرد: ۹ بازیکن ایرانی در لیگ ستارگان جهان بازی کرده اند و تجربه رویارویی با بازیکنان هندی را دارند.

وی درباره سرمربی هندی تیم ملی ایران گفت: هندوستان قطب کبدی دنیا است و مطمئناً مربی هندی از دانش فنی بالایی برخوردار است. ۵۰ درصد بازیکنان ما جوان هستند و از طریق مربی هندی تاکتیک و تکنیک­های جدید را آموزش می گیرند.

این لژیونر کبدی ایران در خصوص شانس قهرمانی ایران در رقابت ها اظهار کرد: هند و پاکستان در گروه مقابل ما حضور دارند و احتمال زیاد در مرحله نیمه نهایی با تیم پاکستان رو به رو می شویم و در صورت پیروزی در بازی فینال مقابل هند، رقیب دیرینه قرار می گیریم.

فاضل اتراچالی تصریح کرد: در بازی های اخیر که با هند داشته ایم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتیم و این موضوع ما را امیدوار می کند که در مسابقات آسیایی بتوانیم حتی این تیم را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان از یکم آذرماه به میزبانی شهر گرگان آغاز می شود و تا ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما