شناسهٔ خبر: 22577254 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آبزرور:

رفتارهای نابخردانه «بن سلمان» و فاقد مسئولیت «کوشنر»خطر آفرین است

یک رسانه غربی با اشاره به رفتارهای نابخردانه ولیعهد عربستان و همراهی کردن آمریکا با بن سلمان آنهم در منطقه بحرانی خاورمیانه، آنرا عامل تشدید بی ثباتی دانسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، یک رسانه انگلیسی در سرمقاله خود به سیاست های نابخردانه بن سلمان و همراهی کردن آمریکا با این سیاست های نسنجیده پرداخته است.

روزنامه آبزرور انگلیس در سرمقاله خود با عنوان «بی مبالاتی سعودی عامل مشکل است و حمایت آمریکا بر بدتر شدن اوضاع می افزاید» آورده است: رفتارهای فاقد تدبیر و بی مبالات محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و رفتارهای بی مسئولانه کوشنر خطرناک است. محمد بن سلمان و جرد کوشنر با هم ترکیب خطرناکی هستند.

این روزنامه در ادامه می نویسد: نحوه اداره سیاست خارجی آمریکا بحثی است که به خود این کشور مربوط می شود اما در عین حال عامل بی ثباتی در منطقه ای است که ذاتا با بحران و بی ثباتی دست و پنجه نرم می کند و از همین رو موضوعی است که به همه مربوط می شود.

آبزرور آورده است: عربستان در معرض فشارهایی قرار دارد و این فقط به خاطر ایران نیست بلکه به سبب کاهش قیمت نفت نیز هست. رفتار نابخردانه بن سلمان در کنار رفتار شریک فاقد مسئولیتش در کاخ سفید خطر آفرین است.

نظر شما