شناسهٔ خبر: 22577205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سپاه بیجار با کمک مردم 110 تن مایحتاج برای زلزله زدگان جمع آوری کرد

حسن عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی که در روز جمعه و صبح شنبه جمع آوری شده است، شامل مواد غذایی، بهداشتی، پتو، نایلون،

صاحب‌خبر - حسن عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی که در روز جمعه و صبح شنبه جمع آوری شده است، شامل مواد غذایی، بهداشتی، پتو، نایلون، پوشاک، اقلام گرمایشی و مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم زلزله زده است که به استان کرمانشاه ارسال شد.
وی اظهار کرد: در چند روز گذشته نیز حدود 50 تُن کمک های مردمی ارسال شده بود و این پنجمین محموله کمک های مردمی است که توسط پایگاه های بسیج محلات و از سوی خانوارها در اختیار بسیج قرار گرفته است.
او همت و حرکت خودجوش و اعتماد به پایگاه های بسیج توسط مردم را ستودنی دانست و این حس هم نوع دوستی و کمک به هموطنان را ناشی از اراده انقلابی و وجود عواطف بلند انسانی برگرفته از اسلام عزیز خواند و تاکید کرد: همین روحیه و همراهی مردم باعث شده است انقلاب و نظام اسلامی از صحنه ها و گردنه های سخت با موفقیت عبور کند.
شهرستان بیجار با جمعیت 9 هزار نفر در شرق استان کردستان، شامل پنج شهر و حدود 180روستا است. مردم این شهرستان از ابتدای وقوع زلزله در استان کرمانشاه تا کنون بیش از 10 کاروان اقلام مختلف و مورد نیاز مردم زلزله زده و حدود 50 امداد گر مردمی داوطلب به استان کرمانشاه اعزام کرده اند.
تعداد زیادی چادر و مکان های مردمی فعال در شهرها و روستاها همچنان به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

نظر شما