شناسهٔ خبر: 22577104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ثابتی در گفت‌و‌گو با میزان:

مقابل استقلال کمبود بازیکن داریم اما برای برد به میدان می‌رویم/ درباره جذب دروازه‌بان جديد خود مرزبان تصميم می‌گيرد

خبرگزاری میزان- مربی دروازه‌بان‌های سیاه‌جامگان گفت: مقابل استقلال مشکل کمبود بازیکن داریم اما به فکر برد هستیم.

صاحب‌خبر -

مهدی ثابتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط سیاه‌جامگان برای بازی حساس این تیم برابر استقلال اظهار داشت: با توجه به کنار گذاشتن چند بازیکن و مصدومیت یکی، دو نفر با کمبود بازیکن مواجه هستیم ولی چاره‌ای نداریم و با نفرات جوان و موجودمان تلاش می‌کنیم نیم‌فصل را به پایان رسانده و نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: بازی با استقلال بازی مهم و سرنوشت سازی برای هر دو تیم است، اما با توجه به مشکلاتی که داریم به فکر نتیجه گیری و برد در این بازی هستیم. ان‌شاالله با شناختی که مرزبان از تیم استقلال دارد به دنبال نتیجه‌گیری در این بازی هستیم.

مربی دروازه‌بان‌های سیاه‌جامگان درباره اینکه گفته می‌شود نیم فصل قرار است یک دروازه‌بان به این تیم اضافه شود و آیا در این زمینه صحبتی با مرزبان داشته، گفت: محمد ناصری و کرمی در تیم هستند و هر دو شرایط خوبی دارند. اضافه شدن دروازه‌بان در نیم فصل بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و باید دید برنامه مرزبان و سایر اعضای کادرفنی چیست.

ثابتی ادامه داد: من نظر خودم را می‌دهم و ما در نیم فصل هم احتیاج به بازیکن داریم. قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد و برای خیلی از تیم‌ها نام دروازه‌بانان و سایر پست‌ها را مطرح می‌کنند. ما هم قرار است بازیکن جذب کنیم ولی هنوز بحث بازیکن خاصی را مطرح نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما