شناسهٔ خبر: 22577085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طائرپور: تیم خوبی داریم اما در آبادان بدشانسی آوردیم/نیازی به بازیکن خارجی نداریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: در بازی با نفت آبادان شرایط یکسانی نداشتیم. ما تیم خوبی داریم اما در آبادان بدشانسی آوردیم.

صاحب‌خبر -

فریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نخستین شکست تیمش در سوپرلیگ A بسکتبال بانوان که روز پنجشنبه مقابل پالایش نفت آبادان رقم خورد، گفت: متاسفانه در این بازی شرایط یکسانی با تیم حریف نداشتیم. روز چهارشنبه بازی ما تا ساعت 20 طول کشید و ساعت 21 به خوابگاه رسیدیم. قرار بود مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود، اما به دلیل رحلت پیامبر اسلام، این بازی‌ها به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه موکول شد.

وی افزود: در حالی که قرار بود مسابقات از صبح شروع شود به دلیل نبودن سالن و اختصاص آن به مردان، مسابقات ما از ظهر شروع شد تا شب هم طول کشید. نفت آبادان بازی اول را برگزار کرد به همین دلیل بازیکنان این تیم برای بازی روز پنجشنبه مقابل ما استراحت لازم را داشتند. مربی آبادان هم به خاطر این شرایط از ما عذرخواهی کرد اما آنها هم مقصر نبودند. از طرفی در بازی با شهرداری تبریز به دلیل درگیری زیاد بازیکنان ما دچار آسیب‌دیدگی شدند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: نفت آبادان بازی خوبی داشت اما همه از این متعجب بودند چرا شوت‌های ما به امتیاز تبدیل نمی‌شود. با وجود اینکه کوارتر اول را بردیم، اما در کوارتر دوم فقط 3 امتیاز گرفتیم. من هم در این مسابقه شرایط خوبی نداشتم و به دلیل بوی گاز دچار تنگی نفس شدم که مجبور شدم به بیمارستان مراجعه کنم. همین موضوع و دیگر دلایلی که گفتم باعث شد تا بازیکنانم بهم بریزند.

طائرپور با اشاره به اینکه تیم خوبی در لیگ امسال دارد، یادآور شد: ما تیم خوبی داریم اما در آبادان بدشانسی آوردیم. 2 بازیکنم 5 فوله شدند و 2 بازیکن اصلی را در کوارتر آخر نداشتم با اینکه ما تیم پرخطایی نیستیم. 2 بازیکن مصدوم هم داریم که در این دیدار نتوانستند به میدان بروند.

وی در پایان درباره جذب بازیکن خارجی برای دور برگشت، گفت: تیم ما مشکلی ندارد و فکر نمی‌کنم بخواهیم بازیکنی جذب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما