شناسهٔ خبر: 22576693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ابوحمزه:

کمک‌های مورد نیاز زلزله‌زدگان از طرف سپاه تأمین می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بررسی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و آواربرداری و اسکان موقت را در این منطقه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته‌اند، در کنار آن، کمک‌های مورد نیاز زلزله‌زدگان نیز از طرف سپاه تأمین خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز شنبه، 27 آبان در دیدار با امام جمعه کرمان به‌مناسبت هفته بسیج گفت: در پنجم آذر‌ماه سال 58 حضرت امام خمینی(ره) دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کردند و این هفته نیز یادآور همان روز است که امسال نیز از 29 آبان‌ماه تا پنجم آذر ماه را در استان کرمان با ارائه برنامه‌هایی گرامی خواهیم داشت.
وی به عملکرد بسیج در دوران جنگ پرداخت و افزود: بسیج در سال‌ قبل از جنگ در امنیت شهر‌ها کمک می‌کرد و بعد از آن نیز در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌نظیری را در کنار ارتش و سپاه ایفا کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امام خمینی(ره) در سال 67، بسیج طلاب و دانشجویان را تشکیل داد و زمینه‌های تخصصی شدن بسیج را فراهم کرد، بعد از ایشان، مقام معظم رهبری نیز از آن حمایت کردند و امروزه در همه زمینه‌ها بسیج فعالیت می‌کند و در همه قشرها حضور دارد.
ابوحمزه با بیان اینکه در استان کرمان 22 قشر بسیجی فعالیت می‌کنند، گفت: در این حوزه 6 مرحله وجود دارد که شامل جذب، آموزش، ساماندهی، حفظ و انسجام، سازماندهی و به‌کارگیری می‌شود و افرادی که وارد این سازمان می‌شوند باید همه این 6 مرحله را بگذرانند.
وی تصریح کرد: سالانه 30 هزار نفر از استان کرمان وارد مناطق عملیاتی کشور می‌شوند و با برنامه‌هایی که دراین مناطق برای آن‌ها اجرا می‌کنیم، علاوه بر بالا بردن سطح آگاهی آن‌ها به حفظ و انسجام بسیجیان نیز کمک می‌کنیم.
ابوحمزه از برگزاری همایش شکوه مقاومت در آخرین روز از هفته بسیج در کرمان خبر داد و اظهارکرد: در پنجم آذر ماه همه بسیجیان در همایشی با عنوان شکوه مقاومت گرد هم خواهند آمد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به ورود سپاه به سازندگی استان زلزله‌زده کرمانشاه و غرب کشور اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و آواربرداری و اسکان موقت را در این منطقه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته‌اند، در کنار آن، کمک‌های مورد نیاز زلزله‌زدگان نیز از طرف سپاه تأمین خواهد شد.

نظر شما