شناسهٔ خبر: 22576645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ونگر: همیشه به اوزیل باور داشتم

سرمربی آرسنال به تمجید از ستاره آلمانی تیم خود پرداخت و عملکرد او را در بی لندن ستود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن آرسنال در خانه به دیدار همشهری خود تاتنهام رفت و با دو گل به برتری رسید. شکودران موستافی و آلکسیس سانچس گلزنان تیم آرسنال در این دیدار بودند که سه امتیاز بازی را برای ونگر به ارمغان آورد.

مسوت اوزیل که این روزهای زمزمه های پیوستن او به بارسلونا و منچستریونایتد به گوش می رسد در هر دو گل آرسنال نقش داشت. 

آرسن ونگر بعد از این دیدار گفت: همیشه به اوزیل باور داشتم و می دانستیم که او می تواند چنین نمایش های خوبی داشته باشد. او هیمشه می تواند در همین سطح بازی کند و باید بتواند ثبات داشته باشد. او در دربی فوق العاده خوب ظاهر شد و در کارهای دفاعی هم خیلی خوب عکل کرد و من عمکلکرد او را ستایش می کنم. وقتی او تعویض شد همه او را تشویق کردند نه به این خاطر که بازیکن بزرگی است. همه می دانیم اوزیل بازیکن بزرگی است بلکه به خاطر همکاری در تیم و حضور در کارهای دفاعی و عملکرد موثر در زمین بازی.

ونگر در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: این همان چیزی است که هر مربی از تیمش انتظار دارد. ۹۰ دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و تمرکز خودمان را از دست ندادیم و در کارهای دفاعی خیلی خوب ظاهر شدیم. در خط حمله هم دقت خیلی خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیت هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و برد خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام

نظر شما