شناسهٔ خبر: 22575933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

والورده: داور نباید به پیکه کارت می‌داد/ نتیجه ۳ بر صفر کمی اغراق‌آمیز بود

R7879/P1361/S3,28/CT10

سرمربی بارسلونا ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش به کارت زرد تعلق گرفته به پیکه اعتراض کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از برتری 3 بر صفر تیمش در زمین لگانس و صدرنشینی مطلق در لالیگا عملکرد بازیکنانش را ستود و  نسبت به کارت زردی که جرارد پیکه، مدافع تیمش را از بازی حساس بعدی مقابل والنسیا محروم کرد، معترض شد.

 او گفت:کسب برد در این بازی دشوار برای ما اهمیت بالایی داشت. برخی مقاطع، از ریتم خودمان خارج شدیم  چون لگانس به خوبی دفاع می‌کرد و فضاها را بسته بود.آن‌ها روی ضدحملات هم خطرناک ظاهر شدندو در مجموع روز سختی برای بارسلونا رقم زدند. در نیمه دوم لگانس بازی ریسکی را در دستور کار قرار داد اما ما در مقطع پایانی بازی به خوبی از فضاهای خالی استفاده بردیم.

 او در ادامه افزود: قبول دارم چندان خوب بازی نکردیم اما مهم کسب 3 امتیاز بود. این تیم یاد گرفته در روزهای نه چندان خوبش هم پیروز شود. با توجه به موقعیت‌های لگانس،شاید نتیجه  3 بر صفر اغراق آمیز جلوه کند اما مجموع با شایستگی پیروز شدیم.

 او با یک اعتراض به اظهاراتش خاتمه داد: پیکه نباید کارت زرد می‌گرفت چون در آن صحنه بازیکن حریف مقصر بود، نه او. با این حال جرارد را برای بازی بعدی از دست دادیم و با وجود جایگزین‌های مناسب، جای خالی او نکته ناراحت‌کننده‌ای است.

 انتهای پیام/

نظر شما