شناسهٔ خبر: 22575899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

جنایات آمریکا با بلوکه کمک به زلزله‌زدگان بیشتر آشکار شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:بلوکه کردن کمک ۲۰۰ هزار دلاری به زلزله‌زدگان کرمانشاه، جنایت‌های آمریکا را بیشتر آشکار کرد.

صاحب‌خبر -
باشگاه خبرنگاران جوان: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه وزارت خزانه داری آمریکا کمک ۲۰۰ هزار دلاری به زلزله زدگان کرمانشاه را بلوکه کرد، اظهار کرد: اگر به تاریخ جمهوری اسلامی ایران نگاه کنیم سرشار از رویداد‌هایی است که تقابل و دشمنی استکبار جهانی با مردم کشورمان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: وجود بیش از ۱۷ هزار شهید ترور که به دست عوامل استکبار انجام شد و امروزه آزادانه در کشور‌های غربی در حال رفت و آمدند، نشان می‌دهد که بیان موضوع دفاع از حقوق بشری از جانب آمریکا، ادعایی پوچ است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همواره اقدامات خصمانه آمریکا در مورد ملت انقلابی و مسلمان ایران مشهور بوده و جنایات آنان بر همگان مشخص است.

آیت‌الله مجتهد شبستری بلوکه کردن کمک به زلزله زدگان غرب کشور از سوی آمریکا را اقدامی ضد حقوق بشری و خصمانه دانست و گفت: مردم زلزله زده کرمانشاه محتاج‌ترین انسان‌ها هستند که در شرایط سخت زلزله به سر می‌برند.

وی خاطر نشان کرد: ملت‌های جهان باید این حرکت ضد حقوق بشری را محکوم کنند، این گونه حرکات از طرف آمریکا جنایات‌های آنان را بیشتر آشکار کرد.

گفتنی است؛ توحید نجفی پزشک ایرانی مقیم آمریکا پس از زلزله غرب کشور برای جمع‌آوری کمک به بازماندگان این حادثه اقدام کرد و مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از کمک‌های هموطنان ایرانی مقیم آمریکا و کانادا در این کمپین جمع‌آوری شد، اما آمریکا این کمک‌ها را بلوکه کرد.

نظر شما