شناسهٔ خبر: 22575530 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برخورد یک یدک کش ژاپنی به ناوشکن آمریکایی

خبرگزاری میزان- ناوگان هفتم آمریکا در بیانیه ای گفت: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندیده اما 'بنفولد' خسارت کوچکی برداشته است به طوری که بدنه آن دچار خراش هایی شده است.

صاحب‌خبر -

برخورد یک یدک کش ژاپنی به ناوشکن آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیروی دریایی آمریکا شنبه اعلام کرد: یک یدک کش ژاپنی به ناوشکن «یو اس اس بنفولد» ایالات متحده آمریکا در آبهای ژاپن برخورد کرد.

به نقل از رویترز، ناوگان هفتم آمریکا در بیانیه ای گفت: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندیده اما 'بنفولد' خسارت کوچکی برداشته است به طوری که بدنه آن دچار خراش هایی شده است.


این بیانیه افزود: یک کشتی دیگر یدک کش ژاپنی را برای بردن به بندر یوکوسوکا بکسل کرده است.


این تازه ترین مورد از تصادف ناوهای آمریکایی در آسیاست. بنا براعلام رسانه ها، این تصادف در جریان رزمایشی در آبهای ژاپن رخ داد.


نیروی دریایی آمریکا ماه جاری اعلام کرد که اصلاحاتی را با هدف احیای مهارت های پایه ای دریانوردی انجام می دهد. این طرح پس از آن اعلام شد که چند مورد تصادف ناوهای آمریکایی نشان داد که ملوانان آموزش کافی ندیده بودند یا دچار خستگی ناشی از کار مفرط شده بودند.


ناو 'فیتزجرالد' در ماه ژوئن در نزدیکی سواحل ژاپن و ناو «جان اس. مک کین» ماه اوت در حین نزدیک شدن به سنگاپور تصادف کردند. این دو تصادف در مجموع به مرگ هفده ملوان آمریکایی منجر شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما