شناسهٔ خبر: 22575491 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ممنوعیت حضور دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در 3 پست انتخابات کمیته ملی المپیک

منبع: فارس

در جلسه‌ای که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با نماینده سازمان بازرسی داشت در خصوص ممنوعیت حضور دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در 3 پست تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست خود که روز شنبه هفته گذشته برگزار شد در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک به قطعیت رسیدند. طبق اعلام کمیته ملی المپیک انتخابات روز 25 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح اساسنامه و روند طی شده برای تصویب آن در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و اساسنامه ملاک سوالاتی را مطرح کرد که در پاسخ اعلام شد برگزاری انتخابات با آخرین اساسنامه بلامانع است.

موضوع مهم دیگر ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها و دوشغله‌ها در 3 پست هیات رئیسه کمیته ملی المپیک است. کیومرث هاشمی جلسه‌ای را با نماینده سازمان بازرسی برگزار کرده که در این نشست تاکید شد حضور بازنشسته‌ها و دو شغله‌ها در پست‌های ریاست، دبیر کلی و خزانه‌داری ممنوع است.

بنابراین روسای فدراسیون در صورتی که قصد دارند برای خزانه‌داری نامزد شوند باید از پست ریاست فدراسیون استعفا دهند. در دوره قبلی انتخابات، محمدعلی شجاعی به مدت 2 سال به صورت دو شغله خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود که بعد از المپیک ریو از سمت خود کنار رفت

نظر شما