شناسهٔ خبر: 22575156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادامه حضور تیم رعد پدافند در لیگ برتر بسکتبال بسیار سخت است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان گفت: با شرایطی که بر تیم رعد پدافند حکم فرما است ادامه حضور این تیم در لیگ برتر بسیار سخت است.

صاحب‌خبر -

غفور کامروا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون به هیچ یک از بازیکنان خود یک ریال هم پرداخت نکرده ایم این در حالی است که ما در لیگ برتر بازی می کنیم و باید از همه لحاظ تامین باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان با بیان این که از امروز تمرینات ما برای دور برگشت از سر گرفته می شود افزود: قطعا اگر به لحاظ مالی تامین شویم روند نتیجه گیری ما در دور برگشت بهتر خواهد شد و می توانیم به پله های بالایی جدول صعود کنیم.
وی با بیان این که در حال رایزنی برای جذب اسپانسر هستیم افزود: در حال حاضر با چندین اداره و ارگان صحبت کردیم تا برای دور برگشت ما را حمایت کنند اگر چه قرار است از سوی شرکت ایران خودرو کمک خوبی به تیم انجام شود.
کامروا با اشاره به این که در ابتدای فصل به بازیکنان قول پرداخت دستمزد را دادیم که متاسفانه تاکنون موفق به انجام این امر نشده ایم افزود: اگر چه یک سری از بازیکنان شاخص تیم عهد و پیمان بستند که تا آخر فصل با ما همراه باشند اما صحیح نیست که هیچ مبلغی به آن ها پرداخت نشود.
وی گفت: ما نیز دوست داریم تمام دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم اما پولی در اختیار نداریم که به بازیکنان بدهیم.
وی با بیان این که حتی در پرداخت هزینه سفر تیم به شهرستان های کشور با مشکل مواجه هستیم افزود: من به همراه سرپرست و مربی تیم تاکنون بیش از 500 میلیون ریال هزینه کردیم تا امور تیم سپری شود اما با این شرایط دیگر نمی توان کار کرد.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان در خصوص جذب بازیکن به این تیم در دور برگشت گفت: ما در پست پنج نیاز به یار کمکی داریم و بازیکن مدنظر نیز وجود دارد اما پولی برای انجام این کار را نداریم.
وی گفت: برای نیم فصل دوم برنامه های مختلفی در دستور کار داریم که اگر به لحاظ مالی تامین شویم مشکلات ما کم رنگ تر خواهد شد.
وی به حمایت مسئولان استان از تیم رعد پدافند خوزستان اشاره کرد و گفت: ما اکنون به کمک مسئولان نیاز داریم تا چند روز مانده به شروع نیم فصل دوم رقابت ها تیم خود را سر و سامان دهیم در غیر این صورت به مشکلات ما افزوده خواهد شد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند

انتهای پیام /*

نظر شما