شناسهٔ خبر: 22574853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:مسئولان درجذب جوانان آستارا به عرصه های جهادی بسیج همت کنند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: جذب جوانان به عرصه های فرهنگی و جهادی از ماموریت های مهم بسیج است و مسئولان این شهرستان در هدایت قشر جوان به آن همت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در فرمانداری این شهرستان افزود: بسیج از یادگارهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است و باید از ظرفیت های آن به نحو شایسته استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بسیج دارای ماموریت های متنوعی است و با حضور در عرصه‌های مختلف، سهم بسزایی در توسعه و بالندگی کشور دارد.
وی اظهار کرد: اجرای برنامه های متنوع و فضاسازی‌های مناسب در هفته بسیج برای تبیین جایگاه و هدف بسیج در جامعه مهم است و در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی همراهی کنند.
رنجکش ادامه داد: بسیج به عنوان فرصت اجتماعی بی نظیر، نقش مهمی در تحقق آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی دارد.
سرهنگ بهزاد قنبری جانشین فرمانده سپاه آستارا نیز در این دیدار گفت: برگزاری یادواره های شهدا، تجمع بزرگ بسیجیان، ویزیت رایگان روستائیان و غبارروبی مزار شهدا از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.
30 آبان تا 6 آذر هفته بسیج است.

** فرماندار: توسعه شهرک صنعتی آستارا با موانعی مواجه است
فرماندار بندر آستارا گفت: موانعی در مقابل توسعه و فعالیت شهرک صنعتی این شهرستان وجود دارد و باید مسئولان استان نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان افزود: مشکل تامین آب، برق، گاز، راه دسترسی، زمین، سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی را رنج می دهد.
وی اظهار کرد: مدیران مختلف از این مجموعه صنعتی بازدید کرده اند و خوشبختانه اقدامات خوبی در حال پیگیری است، اما نیاز به تسریع امور دارد.
فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان هم در این بازدید با اشاره به سوابق شکل‌گیری شهرک، برای رفع مشکلات آن قول مساعد داد.
بهنام ارزبین مدیرعامل بانک صنعت و معدن استان نیز در این بازدید برای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران، اعلام آمادگی کرد و چند تن از سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرک صنعتی آستارا نیز مشکلات خود را بیان کردند.
شهرک صنعتی آستارا در سال 87، در روستای کوهپیایه ای هودول این شهرستان و در زمینی به مساحت 20 هکتار راه اندازی شده و 15 واحد صنعتی در آن فعال است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی - عیسی پاشاپور **انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

نظر شما