شناسهٔ خبر: 22574756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کمک 13 میلیارد ریالی استاندار خراسان شمالی برای ساخت کلینیک بیماران خاص

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از کمک 13 میلیارد ریالی استاندار برای تکمیل کلینیک تخصصی درمان بیماران خاص در بجنورد خبر داد و گفت: با وجود محدودیت های مالی موجود، این کمک ها نشانه توجه مدیریت عالی استان به مشکلات بیماران خاص است.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در نشستی با اعضای هیات مدیره و خیران انجمن ام.اس استان تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و امکانات بخش دولتی، باید بیش از گذشته از ظرفیت خیران و نیکوکاران در این حوزه بهره گرفت.
وی هم چنین بر تقویت هیئت های ورزشی مختص این بیماران تاکید و آمادگی استانداری را برای حمایت و پشتیبانی از این ورزشکاران اعلام کرد.
علی قربانی نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس هم ابراز امیدواری کرد با توجه به توافق دولت و مجلس برای بودجه ریزی عملیاتی در کشور، اعتبارات سازمان های حمایتی ازجمله بهزیستی تقویت شود.
سهیلا پیدا مدیر انجمن ام.اس خراسان شمالی هم با قدردانی از حمایت های استاندار و خیران استان برای ساخت نخستین کلینیک درمانی ویژه بیماران خاص در شمال شرق کشور، از سفر آذرماه شماری از نیکوکاران کشوری به بجنورد و کمک آنان به تکمیل و تجهیز این مرکز تخصصی خبر داد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما