شناسهٔ خبر: 22574617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین زن مدیر در جهاد کشاورزی استان اردبیل

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، محسن مصطفایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز شنبه در آئین معارفه خانم مددزاده گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به افزایش میزان حضور و مشارکت زنان در پست های مدیریتی داشته و از توان مدیریتی یک خانم در بخش برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی این استان استفاده می شود.
وی بیان کرد: مدیریت بودجه و برنامه ریزی از آن لحاظ حائز اهمیت است که تزریق سرمایه به سازمان توسط این مدیریت صورت می گیرد .
وی اضافه کرد: در حوزه فعالیت این مدیریت تسهیلات جدیدی بنام اشتغال فراگیر به متقاضیانی که علاقمند به ایجاد طرح و کارآفرینی در زمینه های امور دام ، گیاهان دارویی ، شیلات و باغبانی و دیگر رشته های مرتبط با این بخش باشند پرداخت می شود.
به گفته وی ، سقف پرداخت وام های یارانه دار تا 20 میلیارد ریال می باشد و علاقمندان می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه با ارائه طرح اشتغالزایی خود اقدام به تشکیل پرونده و دریافت این تسهیلات کنند.
در این آئین با قدردانی از زحمات چند ساله فیروز هوشیار ، خانم فینا مددزاده بعنوان مدیر برنامه و بودجه معاونت امور برنامه ریزی و اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل معرفی شد.
این گزارش حاکیست که مهندس احمد شهریار به سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ، اسماعیل شیخ الاسلامی به سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر و بهبود علیزاده به سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال منصوب و از زحمات هادی ذبیحی مدیر اسبق جهاد کشاورزی خلخال و همچنین فیروز هوشیار مدیر اسبق بودجه و برنامه ریزی سازمان قدردانی شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/6018

انتهای پیام /*

نظر شما