شناسهٔ خبر: 22574451 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده مجلس: شرایط حضور و استقرار سرمایه‎گذاران در اردستان تسهیل شود

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود کمیته ای برای جذب سرمایه، بر تمهید شرایط حضور و استقرار سرمایه‎گذاران در این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام 'سید صادق طباطبایی نژاد' شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان گفت: راه اندازی گروهی منسجم برای جذب سرمایه گذاران یکی از راهکارهای مناسب برای سرعت بخشی و تسهیل امور مرتبط است و البته در کنار این مهم تامین امنیت فضای کسب و کار نیز جهت ماندگاری سرمایه ضروری می باشد.
وی افزود: بسیاری از فرصت‌های شغلی در گذشته از دست رفته و اردستان جزو پیرترین شهرهای استان اصفهان محسوب می شود که یکی از علت های اصلی آن مهاجرت در نتیجه نبود شغل مناسب است.
نماینده اردستان در مجلس بیان کرد: بیکاری خود به خود رفع نمی‎شود و مستلزم سرمایه ‎گذاری است که در این راستا باید همه مسئولان شهرستان اجرای طرح های تولیدی را به طور ویژه تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کنند.
او اضافه کرد: مسئولان باید دلسوزانه به موضوع اشتغال نگاه کنند و اولویت در اردستان ایجاد فضایی برای ماندگاری سرمایه گذاران در منطقه باشند که این امر در گرو رضایت واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر می باشد.
طباطبائی نژاد گفت: هفت طرح در حوزه صنعت و گردشگری با پیگیری های صورت گرفته در یک سال گذشته در حال آماده سازی و تحویل به شهرستان است که در مجموع اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.
شهرستان اردستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما