شناسهٔ خبر: 22574319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدیران باید تمام توان خود را برای خدمات رسانی به زلزله زدگان به کار گیرند

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قصرشیرین، مهمترین مشکل زلزله زدگان را بحث اسکان آنها که در حال پایان است، دانست.وی با

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قصرشیرین، مهمترین مشکل زلزله زدگان را بحث اسکان آنها که در حال پایان است، دانست.
وی با بیان اینکه کارکنان اداراتی که در چند روز اخیر مشغول خدمت رسانی هستند، باید چادر دریافت کنند، اظهارداشت: بیشتر مردم زلزله زده قصرشیرین که اکنون در چادرها اسکان یافتند نیاز به برق کشی دارند و برای تامین وسایل گرمایشی و همچنین سرویس های سیار بهداشتی چادرها نیز باید خدمات رسانی شود.
وی از شهرداری خواست، شبانه روزی تلاش کنند تا ساخت سرویس های بهداشتی در مجاور پارک ها پایان یابد.
فرماندار قصرشیرین با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در روزهای آینده، از مردم خواست چادرهای اسکان خود را با نایلون بپوشانند و از نصب چادرها در مکان هایی که آبگیر هستند، خودداری کنند.
اکبری، با بیان این که ما متعهد هستیم بحران را مدیریت کنیم و کمیته های ارزیابی تشکیل دهیم، گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی و اداری قصرشیرین در جریان زلزله اخیر تخریب شدند.
وی همچنین از تشکیل کمیته های نقلیه و کشاورزی و وسایل منزل برای برآورد میزان خسارات وارده در جریان زلزله اخیر خبر داد و تاکید کرد که روزانه باید سه هزار پرس غذا بین زلزله زدگان توزیع شود.
وی با بیان این که آبرسانی و امدادرسانی به عشایر و مناطق روستایی باید در اولویت کاری باشد، گفت: آب آشامیدنی قصرشیرین غیرقابل شرب نیست و مردم می توانند از آن استفاده کنند.
زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم برجای گذاشت.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
3012/ 7079 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشاردهنده:علی مولوی

نظر شما