شناسهٔ خبر: 22574028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ارسال 300 محموله کمکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه از سوی جامعه ورزشی کشور

به گزارش ایرنا، سید ارسلان حسینی روز شنبه اظهار کرد: این محموله ها شامل کمک های غذایی و گرمایشی است.وی ادامه داد: بخشی از این کمک ها شامل مواد غذایی گرم،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سید ارسلان حسینی روز شنبه اظهار کرد: این محموله ها شامل کمک های غذایی و گرمایشی است.
وی ادامه داد: بخشی از این کمک ها شامل مواد غذایی گرم، انواع غذاهای کنسرو شده، آب معدنی و شیرخشک و بخش دیگری نیز شامل لوازم گرمایشی می شود.
حسینی خاطرنشان کرد: از جمله کمک های صورت گرفته می توان به اهدا بیش از 2 هزار تخته پتو، یک هزار و 500 تخته چادر، 15 هزار بسته انواع مواد غذایی گرم و کنسرو و 50 هزار بطری آب بسته بندی شده اشاره کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: این کمک ها توسط وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان استان های مختلف کشور، هیات های ورزشی و ورزشکاران مختلف کشور به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
وی یادآوری کرد: هم اکنون نیز تمامی مجموعه ها و اماکن ورزشی و اقامتی استان کرمانشاه، بخصوص در مناطق حادثه دیده در اختیار مدیریت ستاد بحران استان قرار گرفته است.
حسینی در پایان گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه زلزله یکشنبه شب گذشته وزیر ورزش و جوانان دستور رسیدگی سریع به حادثه دیدگان را صادر کرد و اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز با تمامی ظرفیت و توان خود به یاری آسیب دیدگان شتافت.
اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به همراه رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، علی دایی، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور، احسان لشکری از قهرمانان کشتی جهان، حسین کیهانی رئیس و احسان حدادی ملی پوش دو و میدانی ایران (پرتاب دیسک) از جمله افرادی بودند که از جامعه ورزش کشور به مناطق زلزله زده استان سفر کردند.
زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم برجای گذاشت.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده به گونه ای که بالغ بر 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام

نظر شما