شناسهٔ خبر: 22574012 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشد 800 درصدی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در حوزه نوآوری

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، عبدالرضا کردی به ارزیابی های شورای هسته فناورانه راه مبین اشاره کرد که به طور روزانه توسط 10 تن از کارشناسان این شورا از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید می کردند و افزود: در بازدیدهای میدانی از نمایشگاه میزان رشد امور و برنامه های نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.
او در حاشیه آخرین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ابراز داشت: به لحاظ رشد محتوایی نمایشگاه امسال درخصوص ارائه محتواهای تازه تر و پاسخگوتر برای مخاطبان و بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر و برابر250 درصد داشته ‌است.
کردی در ادامه اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه به لحاظ مخاطبین و بازدیدکنندگان و نیز فعالیت و پاسخگویی متخصص و صاحب نظران در حیطه های رسانه شناسی ، سواد رسانه ای ،آسیب های رسانه ای داری رشد 400 درصدی نسبت به سال قبل است.
او افزود: در حوزه رشد عمومی تقریباً بین 250 تا 270درصد شاهد رشد مخاطب بودیم و به لحاظ تولید محتوای خلاق رشد 800 درصدی بوجود آمد که نشانگر این امر است که برنامه ها و محتواهای جدیدی در بخش خدمات اجتماعی و روانشناسی، شهروندی، علمی و... در حوزه فضای مجازی رخ داده است.
مشاور پژوهش، خلاقیت و نوآوری رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران یادآور شد: برای نخستین بار حوزه علوم پزشکی را بعنوان نوآوری جدید در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مشاهده کردیم.
وی یادآور شد: نرم افزارها و برنامه های بسیار جالبی در زمینه استارتاپ ها با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به صورت یک فرآیند از پیش تعیین شده و هدایت شده درنمایشگاه به چشم خورد. بخش استارتاپ ها در حوزه های دانش آموزی، دانشجویی وفضای آزاد در سال جاری نسبت به سال گذشته حداقل 300 تا 400 درصد رشد داشته است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال پس از یک هفته فعالیت روز جمعه بکار خود پایان داد. آیین اختتامیه این نمایشگاه 22 آذر سال جاری با معرفی برترین ها و برگزیدگان فعال در حوزه رسانه های دیجیتال با حضور مسئولان فرهنگی و هنری تجلیل خواهند شد.
فراهنگ **1355** 1823 خبرنگار: علی اکبرقزوینیان** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*

نظر شما