شناسهٔ خبر: 22573961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد؛

خسارت ۱.۹ میلیارد تومانی به شبکه برق لرستان در جریان زلزله اخیر

خرم آباد - مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان از خسارت ۱.۹ میلیارد تومانی به شبکه برق این استان در جریان زلزله اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا در جلسه ستاد بحران لرستان در سخنانی با اشاره به خسارت ۱.۹ میلیارد تومانی به شبکه توزیع برق لرستان در جریان زلزله اخیر اظهار داشت: در جریان زلزله اخیر ۴۴ فیدر اصلی برق از مجموع ۲۶۰ فیدر در همان لحظه اول قطع شد.

وی بیان داشت: با توجه به تجهیزات حفاظتی که روی شبکه برق استان داشته ایم و همچنین تبدیل شبکه فشار ضعیف برق لرستان به کابلی، خسارت روی این شبکه استان را نداشتیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه در همان دو ساعت اول بلافاصله تجهیزات حفاظتی و مانوری، تمام فیدرهای برق را مانور کردیم و مناطقی که آسیب دیده بودند را جدا کردیم و بقیه مناطق را طی دو ساعت وصل کردیم گفت: همچنین تا ظهر روز بعد همه مناطق را برق دار کردیم و همه اکیب ها را برای ترمیم شبکه ها مامور کردیم.

خودنیا با بیان اینکه بیشترین خسارت های به شبکه برق استان به ترانسفورماتور ها بود گفت: همزمان با ترمیم شبکه های برق استان، اکیب ها و تجهیزات خود را به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کردیم.

نظر شما