شناسهٔ خبر: 22573522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرانه فضای ورزشی آبدانان 58 سانتی مترمربع است

در نشستی با حضور کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان آبدانان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

  سرانه فضای ورزشی آبدانان 58 سانتی مترمربع استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شادمهر کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستان آبدانان گفت: یکی از دغدغه های اصلی حوزه ورزش در شهرستان آبدانان کمبود سرانه فضای ورزشی است بطوریکه سرانه ورزشی در این شهرستان در حد 58 سانتی مترمربع است.

وی افزود: مبلغ 200میلیون ریال از وزیر ورزش و جوانان برای تقدیر از قهرمانان و هیئت های ورزشی شهرستان آبدانان گرفته شده و به زودی از ورزشکاران برتر شهرستان تقدیر می شود.

کاظم زاده در ادامه با اشاره به لزوم ساخت اماکن ورزشی در شهرستان گفت: بهره برداری از سالن ورزشی بانوان شهر آبدانان و سالن ورزشی روستای چم کبود باید تسریع یابد تا علاقمندان به ورزش دغدغه فضای ورزشی نداشته باشند.

کاظم زاده اضافه کرد: توجه به ایجاد اماکن ورزشی ضمن افزایش سرانه ورزشی در شهرستان زمینه استقبال بیشتر علاقمندان به ورزش را فراهم می کند.

 

انتهای پیام/ع

برآورد سرانه فضای ورزشی آبدانان

نظر شما