شناسهٔ خبر: 22573279 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای 23 طرح بهبود فضای شهری با بیش از 19 میلیارد ریال اعتبار در قشم

صاحب‌خبر -

احمد رحیمی هُلُری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 6 طرح پیاده رو سازی به وسعت 6 هزار و 500 متر مربع شامل سنگ فرش در بلوارهای 'امام خمینی(ره)' و 'صیادان' و نیز اجرای پیاده رو در بلوار خلیج فارس، محله های کووه ای، میرهاشم و فرودگاه قدیم قشم با هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شد.
وی افزود: در همین مدت پنج طرح رفع خطر محلات از قبیل دفع آب های سطحی، احداث و لای روبی کانال، دیوار کشی در قبرستان، دیوار کشی پارک و سنگ چینی به ترتیب در محله فینی ها، بلوار خلیج فارس، محله زیرانگی، پارک دوحه و بازار قدیم در مجموع با وسعت 500 متر مکعب و با یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه به انجام رسید.
رحیمی هُلُری ادامه داد: همچنین از ابتدای سال 1396 بیش از 12 طرح آسفالت در محلات شهر قشم از جمله در محله های گلکنی، چاهتنگو، سجادیه، زیرانکی و غیر آن به مساحت سه هزار و 500 متر مربع به انجام رسید که 14 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شد.
شهردار قشم تصریح کرد: هم اکنون نیز پارک بلوار بسیج و مرحله دوم پارک بوستان فرهنگ نیز در مجموع با 6 هزار متر مربع و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در دست احداث است.
شهر قشم 40 هزار و 678 نفر جمعیت دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 /6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*

نظر شما