شناسهٔ خبر: 22572873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار همدان خبر داد:

تخصیص 1500 میلیارد تومان تسهیلات به همدان

نمایندگی همدان

استاندار همدان با اشاره به تخصیص 1500 میلیارد تومان تسهیلات به این استان، گفت: با این میزان تسهیلاتی که در اختیار استان قرار گرفته می‌توان در زمینه‌های ایجاد اشتغال طرح ارائه داده و تسهیلات دریافت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در جمع نخبگان بسیجی استان با اشاره به 1500 میلیارد تومان اعتباری که به استان همدان اختصاص یافته است، گفت: با این میزان تسهیلاتی که در اختیار استان قرار گرفته می‌توانید در زمینه‌های ایجاد اشتغال طرح ارائه دهید و تسهیلات دریافت کنید.

وی افزود: باید سعی کنیم با پولی که در اختیار داریم اشتغال ایجاد کنیم و نرخ بیکاری در استان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه 500 نفر در رسانه‌های استان فعالیت دارند، گفت: اگر این تعداد فعال رسانه‌ای در استان داریم تشکیل تعاونی فراگیر بدهید و طرح اشتغال زا ارائه دهید و از این تسهیلات موجود با نرخ سود 4 تا 15 درصدی بهره‌برداری کنید.

استاندار همدان در ادامه از راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبرداد و گفت: عدم نظارت بر حوزه مهندسی ساختمان را تأئید می‌کنم و بر لزوم نظارت دقیق تأکید دارم چراکه اگر بتوانیم در تحکیم بناها و سازه‌ها اقدامی انجام دهیم و کوتاهی کنیم در هنگام بروز بحران‌ها خودمان را نخواهیم بخشید.

نیک‌بخت بحث عقب افتادن کارانه پزشکان را مطرح کرد و گفت : در این زمینه و بررسی بیمه‌ها نیز پیشنهاداتی به دولت ارائه شده و مشکلات این حوزه به زودی برطرف خواهد شد.

وی از جلو رفتن 135درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سخن گفت و افزود: در حوزه شرکت‌های دانش بنیان هرچه کمک و مساعدت کنیم مفید است چراکه فکر و اندیشه‌ها را اجرایی خواهیم کرد و بدون تکیه بر سرمایه ها و ذخایر زیر زمینی می توانیم مایه رشد و پیشرفت کشور شویم.

وی هدایت‌های تحصیلی دانش‌آموزان را موضوع مهم و قابل توجهی بیان کرد و گفت: توزیع مناسب دانش‌آموزان در انتخاب رشته‌های تحصیلی باید مورد توجه مسئولین آموزش و پرورش قرار گیرد و این موضوع در شورای آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما