شناسهٔ خبر: 22572423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان:

مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا در گلستان راه‌اندازی می‌شود

R41471/P41362/S6,70/CT11

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: مرکز توانمندسازی استانی و تسهیل‌گر کسب و کارهای نوپای فاوا در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین مومنی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی پیشبرد اهداف مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا  استانی در محل پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گر کسب و کارهای نوپای فاوا عامل شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان است.

وی افزود: ماموریت "مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا" آموزش، پژوهش و مشاوره در راستای توانمندسازی متخصصان فاوا و صاحبان ایده‌های کسب‌وکار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان درباره فعالیت این مرکز گفت: تلاش این مرکز ملی، تسهیل روند ایجاد، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها و هم‌چنین، زمینه‌سازی برای تعامل آسان و آزاد و حرفه‌ای در حوزه‌ آفرینش، رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای نوپاست.

مومنی راه‌اندازی مرکز توانمند سازی را عامل اجرائی ساختن شعار اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی اعلام کرد و گفت: اجرائی ساختن پروژه "مرکز توانمندسازی استانی" به منظور حمایت از ایده‌های نوین استان در حال راه‌اندازی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار کرد: اجرای این طرح در استان با سرمایه‌گذاری 300 میلیون‌تومان از ابتدای سال‌جاری آغاز شده و تمرکز خود را حمایت از تولید خدمات جدید و خلاقانه، محتوای محلی و استانی، خدمات متنوع گردشگری و غیره قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما