شناسهٔ خبر: 22572280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کمک 360 میلیون ریالی کارکنان شرکت نفت ارومیه به زلزله زدگان کرمانشاه

احمد مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و جان باختگان زلزله کرمانشاه، گفت: از همان ساعت های اولیه زلزله کرمانشاه

صاحب‌خبر - احمد مجرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و جان باختگان زلزله کرمانشاه، گفت: از همان ساعت های اولیه زلزله کرمانشاه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به صورت خودجوش جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی را شروع کردند.
وی افزود: تمرکز اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان براساس نیازهای مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کرد.
به گزارش ایرنا، یک بالگرد، یک دستگاه مینی بوس، 2 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه تویوتا هایلوکس امدادی و 12 دستگاه خودروهای اسکانیا، ایسوزو، تویوتا و خودروی امداد و نجات در همان ساعت های اولیه زلزله از آذربایجان غربی به منطقه خسارت دیده اعزام شده است.
یک محموله اقلام امدادی به میزان 700 تن نیز روز / چهارشنبه 24 آبان ماه/ به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق و نزدیک مرزهای ایران با عراق در امتداد استان کرمانشاه گزارش شد، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورد و تاکنون بیش از 400 پس لرزه داشته است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام

نظر شما