شناسهٔ خبر: 22571969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

19 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در مهاباد برگزار می شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با بیان اینکه 19 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می شود، گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پل و راه روستایی، اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان و یادواره شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

صاحب‌خبر -

سردار دلاور رنجبرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص افتتاح طرح های عمرانی هفته بسیج، افزود: افتتاح پل و راه روستایی 'مرانه' و طرح آبرسانی روستای باگردان با اعتبار 120 میلیارد ریال از جمله طرح های عمرانی مهم هفته بسیج است.
وی افزود: افتتاح خانه عالم در روستای ترشکان، مسابقات دوچرخه سواری، سرکشی به خانواده شهدا، همایش ائمه جمعه و جماعات و رژه تاکسی و اتوبوس ها از دیگر برنامه های هفته بسیج در مهاباد است.
وی بیان کرد: در سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی(ره) برنامه های سپاه شهرستان مهاباد همزمان با سراسر کشور از 29 آبان آغاز می شود و با تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر در سالن 2 هزار نفری مهاباد به پایان می رسد.
سردار رنجبر زاده همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج، گفت: حضور و اقتدار بسیج از دوران دفاع مقدس تا به امروز سیلی محکمی به بدخواهان نظام بوده است.
به گزارش ایرنا بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 1358 شمسی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز بهعنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما