شناسهٔ خبر: 22571487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکار آستارایی قهرمان مسابقات پرس سینه کشور شد

آستارا - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آستارا از توفیق مهدی قنبری از این شهرستان در کسب عنوان قهرمانی مسابقات سراسری پرس سینه خبر داد.

صاحب‌خبر -

ساسان کریم پوریان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات به مدت سه روز در سالن شهید صفری شهرستان بانه برگزار شد و قنبری از آستارا در وزن 140 کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان با مهار 230 کیلوگرم وزنه، به مقام نخست دست یافت.
وی افزود: در این مسابقات 300 ورزشکار در وزن های مختلف از استان های تهران، اصفهان، البرز، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان و آذربایجان غربی در بخش های پرس سینه و ددلفیت رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان رقابت کردند.
مهدی قنبری پیش از این در مسابقات آسیایی پرس سینه در کشورهای فیلیپین و هندوستان در سال های 90 و 94 قهرمان قهرمانان شده بود.
در شهرستان آستارا سه هزار و 500 ورزشکار فعالیت می کنند.
** کشف 47 کیلوگرم گوشت فاسد از قصابی های آستارا
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از کشف 47 کیلوگرم گوشت فاسد گاو و گوسفند از 2 قصابی و معرفی قصابان متخلف به مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد.
بهرام پورضرب افزود: گوشت کشف شده قبل از فساد 14 میلیون ریال ارزش داشته و بازرسی از مرغ فروشی ها، رستوران ها و قصابی ها برای تامین امنیت غذایی مردم جدی گرفته می شود.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 49 واحد قصابی و 95 واحد مرغ فروشی در غرب استان گیلان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

نظر شما