شناسهٔ خبر: 22571335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با هفته بسیج 38 عنوان برنامه در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج 38 عنوان برنامه با رویکرد مسجد محوری در این استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی روز شنبه در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت تاسیس بسیج مستضعفین در ارومیه، افزود: رویکرد مسجد محوری، ترویج واژه انقلابی گری، خدمات رسانی به مردم با بهره گیری از گروه های جهادی و توجه به محله محور کردن برنامه ها از سایر رویکردهای این نهاد در اجرای برنامه های هفته بسیج است.
وی با اشاره به اینکه شعار محوری مطرح در هفته بسیج، 'بسیج مظهر مردم سالاری دینی' خواهد بود، اضافه کرد: برگزاری همایش شکوه هجرت، ویزیت رایگان محرومان مناطق مختلف استان، همایش کارمندان بسیجی در ارومیه، یادواره شهدای دانشجو در نازلو، همایش تجلیل از مبتکران و مخترعان علمی بسیج در دانشگاه ارومیه از جمله این برنامه هاست.
وی با اشاره به غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان در طول هفته بسیج، گفت: حضور بسیجیان در نماز جمعه به صورت ویژه، برگزاری اجلاسیه فرهنگ و آموزش در راستای کنگره 12 هزار شهید استان در چهار آذر ماه، اجلاس بانوان در راستای کنگره شهدای استان، برگزاری نشست های فرهنگی و اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی در 10 رشته در 16 شهرستان و در رشته های متنوع و مسابقه کشتی در میاندوآب نیز در طول هفته بسیج در این استان برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی و مردم یاری بسیج در آذربایجان غربی نیز گفت: در این هفته 31 طرح به بهره برداری می رسد که برای آنها 6 میلیارد و 450 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج تاکنون هزینه شده است.
به گزارش ایرنا اجرای برنامه های هفته بسیج از 29 آذر ماه جاری در 250 مسجد از سه هزار مسجد این استان به صورت چشمگیر برگزار می شود.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

نظر شما