شناسهٔ خبر: 22571298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند سارقان داخل خودرو در بیرجند متلاشی شد

صاحب‌خبر -

سردار مجید شجاع روز شنبه اظهار کرد: با وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی های نامحسوس در سطح شهر به یک دستگاه خودرو سواری که در حال فروش قطعات و محتویات داخل خودرو بود، مشکوک شدند و بلافاصله متهمان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی تصریح کرد: متهمان در اظهارات خود ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند اما با ارائه شواهد و مستندات موجود لب به اعتراف گشودند و به 30 فقره سرقت با همکاری یک نفر مالخر اعتراف کردند که وی نیز در عملیاتی فنی پلیس دستگیر و سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب را از اهداف پلیس استان دانست و گفت: در زمینه های فرهنگی باید تلاش کرد تا سرقت به صورت منکر اجتماعی جلوه کند،‌ به طوری که کنترل اجتماعی در این زمینه اعمال شود و سارق به عنوان فرد ضد اجتماع احساس انزوا کند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028

انتهای پیام /*

نظر شما