شناسهٔ خبر: 22570916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

برانکو در مورد جذب دژاگه تصمیم می گیرد

حاج بیگی درباره شایعه جذب اشکان دژاگه گفت: دخالتی در مسائل فنی نمی کنیم و برانکو در مورد جذب بازیکنانی همانند دژاگه تصمیم می گیرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رضا حاج بیگی درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری اظهار کرد: طاهری عازم مشهد شده است و بعد از بازگشت به تهران در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان تکلیف مدیرعاملی اش در پرسپولیس مشخص می شود.

جدایی طاهری از پرسپولیس هنوز قطعی نشده است

او درباره ابراز بی اطلاعی طاهری از جلسه با وزیر ورزش و جوانان بیان کرد:  طاهری باید به دیدار وزیر ورزش و جوانان برود تا تکلیف مدیریتش در این باشگاه مشخص شود. به هر حال طاهری باید مشخص کند که حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس است یا اگر دوست ندارد برگردد باید استعفا بدهد. تا زمانی که وزیر ورزش و جوانان استعفای طاهری را قبول نکند جدایی او از پرسپولیس قطعی نمی شود.

حاج بیگی درباره قانون سازمان بازرسی کشور مبنی بر ممنوعیت قانون استفاده از بازنشستگان تصریح کرد: به هر حال قانون منع استفاده از بازنشستگان به همه ارگانها  ابلاغ شده  و طاهری هم با این مشکل مواجه است. اگر راهکاری برای استفاده از بازنشسته ها وجود داشته باشد در آن صورت وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت طاهری را در باشگاه پرسپولیس می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تاکنون مذاکره ای با گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس نداشته است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره گزینه های جانشینی طاهری در مدیریت پرسپولیس گفت: تا جایی که اطلاع دارم وزیر ورزش و جوانان تاکنون مذاکره ای با گزینه های مدیرعاملی نداشته  چرا که جدایی طاهری هنوز قطعی نشده است. به هر حال لطف دوستان بوده است که مرا جزء گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس قراردادند اما صحبتی با من در این مورد نشده است.

او درباره تمدید مهلت مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال همه چیز به بازگشت یا جدایی طاهری بستگی دارد و اگر طاهری به پرسپولیس بازنگردد در آن صورت وزیر ورزش و جوانان در مورد مدیرعاملی تیم ما تصمیم می گیرد.

برانکو در پرسپولیس ماندنی است

حاج بیگی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد سرمربی سابق خود را تمدید کرده است، براین اساس به طور حتم برانکو در تیم ماندنی می شود.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز شاکیان زیادی دارد، تصریح کرد:  بدهی های قطعی را تعیین تکلیف کردیم اما لیستی از بدهکاران ما در فدراسیون فوتبال وجود دارد که هنوز میزان طلبشان مشخص نیست. به هر حال اگر فدراسیون فوتبال ابلاغ کند آن بدهی ها را پرداخت می کنیم.

مشکلی با علی دایی برای حل بدهی اش نداریم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره طلب میلیاردی دایی اظهار کرد: دایی یکی از بزرگان پرسپولیس است و علاقه زیادی به تیم سابق خود دارد. به هر حال مشکلی با دایی نداریم و با توافق طرفین بدهی دایی را پرداخت می کنیم.

 حاج بیگی درباره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: امیدوار هستیم که با مدارک ارائه شده بتوانیم محرومیت نقل و انتقالاتی خود را لغو کنیم. به هر حال این محرومیت حق باشگاه نبود و باید این مشکل حل شود.

برانکو در مورد جذب دژاگه تصمیم می گیرد

او درباره شایعه جذب اشکان دژاگه گفت: دخالتی در مسائل فنی نمی کنیم و برانکو در مورد جذب بازیکنانی همانند دژاگه تصمیم می گیرد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: حامی مالی سابق پولی به باشگاه نداده است و سامانه پیامکی مقداری پول به حساب باشگاه واریز کرده که قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران



برچسب‌ها:

نظر شما