شناسهٔ خبر: 22570832 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر امور خارجه فلسطین:فلسطینی ها تسلیم باج گیری و فشار آمریکا نمی شوند

خبرگزاری شبستان:وزیر امور خارجه فلسطین گفت که فلسطینی ها تسلیم باج گیری و فشارهای آمریکا برای ورود به گفتگوهای صلح با رژیم صهیونیستی نمی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ان پی آر»،ریاض المالکی،وزیر امور خارجه فلسطین گفت که فلسطینی ها تسلیم «باج گیری » آمریکایی ها نخواهند شد.

این اظهارات پس از آن بود که آمریکا تهدید کرد دفتر نمایندگی فلسطین در واشنگتن را تعطیل خواهد کرد.

ریاض المالکی در گفتگو با رادیو فلسطین با اشاره به اینکه توپ در حال حاضر در زمین آمریکا است ،گفت که فلسطینی ها منتظر اطلاعات بیشتر از سوی دولت آمریکا در این زمینه هستند.

مقامات آمریکایی روز گذشته اعلام کردند که دولت ترامپ به فلسطینی ها اطلاع داده است که دفتر نمایندگی فلسطین در واشنگتن تعطیل خواهد شد مگر اینکه آنها وارد گفتگوهای جدی صلح با رژیم صهیونیستی شوند.

وزیر امور خارجه فلسطین گفت که هدف از این اقدام آمریکا تحت فضار قرار دادن فلسطینی ها است اما رهبران فلسطینی تسلیم هیچ گونه «باج گیری» و «فشار» از سوی دولت آمریکا نخواهند شد.

فلسطینی ها بسیاری از کارشکنی های رژیم صهیونیستی از جمله ادامه فعالیت های شهرک سازی در سرزمین های اشغالی را مانع اصلی به نتیجه رسیدن فرآیند صلح می دانند.

با این وجود رژیم صهیونیستی تا کنون به هشدارهای بین المللی برای متوقف کردن این کارشکنی ها به منظور به نتیجه رسیدن گفتگوهای صلح،توجهی نکرده است.

 

 

نظر شما