شناسهٔ خبر: 22570775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری:

۶ روستای زلزله زده توسط سپاه چهارمحال وبختیاری بازسازی می شود

شهرکرد- فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: شش روستای زلزله زده استان کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال وبختیاری بازسازی می شود.

صاحب‌خبر -

محمد علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شش روستای زلزله دیده استان کرمانشاه توسط سپاه چهارمحال وبختیاری بازسازی می شود، اظهار داشت: طی تقسیم بندی های انجام شده، بازسازی شش روستا در استان کرمانشاه به سپاه چهارمحال و بختیاری سپرده شده است.

وی عنوان کرد: سپاه چهارمحال و بختیاری بازسازی روستاهای قالوه دره، دنگی کاک عبداله، ده سفید، کفر باوکه، دنگی عباس و دارزرد طهماسب را بر عهده گرفته است.

نیروهای جهادی برای ساخت و ساز روستاها اعزام می شوند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بازسازی این روستاها با کمک نیروهای جهادی و نیروهای ساخت و ساز سپاه این استان انجام می شود.

وی ادامه داد: نیروی های سپاه در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله دگان تلاش قابل توجهی داشته اند و گروه ها جهادی با ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی نقش پر رنگی در کمک به زلزله زدگان داشته اند.

 فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ابتدای وقوع زلزله نیز جمعی از نیروهای سپاه برای امداد رسانی به کرمانشاه اعزام شدند.

نظر شما