شناسهٔ خبر: 22570596 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ثبت نام در سومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف

سومین IT weekend دانشگاه صنعتی شریف با هدف معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب کار‌های نوین و ایجاد اشتغال، دی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ سومین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ITweekend۳ با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه (لایتک)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تمرکز بر ایجاد کسب و کار‌های نوین در حوزه فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

ITWEEKEND۳ با نگاه تخصصی به مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات، ۲۸ دی برگزار خواهد شد. در این رویداد، افراد سرشناس و برجسته در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

دو دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه‌مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته‌ی این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

از اهداف اصلی این رویداد می‌توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان به رویکرد‌ها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرز‌های جغرافیایی و همچنین شناسایی آن‌ها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه‌های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

IT Weekend می‌کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.

هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب کار‌های نوین و ایجاد اشتغال است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی itweekend.ir مراجعه کنند.

نظر شما