شناسهٔ خبر: 22570260 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عربستان درصدد نابودکردن اسلام است

خبرگزاری شبستان: مقام حزب الله با اشاره به توطئه‌های عربستان سعودی علیه لبنان تاکید کرد که آل‌سعود همواره درصدد نابود کردن اسلام و نشانه‌های آن بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه الکوثر؛ شیخ «علی دعموش» رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ضرورت حفظ مقدسات دینی به‌ویژه در مرحله کنونی که وهابی ها و داعشی ها برای نابود کردن مقدسات و آثار اسلامی، از قبرستان بقیع گرفته تا مقدسات اسلامای در سوریه و عراق، تاکید کرد.

وی تاکید کرد عربستان که مقدسات اسلامی و دینی را در مدینه و مکه ویران کرد و آثار و نشان های مرتبط با تاریخ اسلام در حجاز محور کرد و امروز نیز به کشتار ملت مظلوم یمن مشغول است و هر روز مرتکب جنایت می‌شود، اما جهانیان و مدعیان حقوق بشر سکوت پیشه کرده‌اند و تحت تاثیر رشوه‌هایی قرار می گیرند که از عربستان سعودی دریافت می‌کنند، رشوه هایی که عربستان به آن‌ها پرداخت می‌کند تا در قبال کشتار ملت مظلوم سکوت پیشه کنند.

این مقام حزب الله تاکید کرد: هدف عربستان سعودی از بحران‌زایی در لبنان این است که لبنان را به عرصه ای برای فتنه‌، قتل و ضربه زدن به مقاومت تبدیل کند؛ اما لبنان توانست با درایت رئیس جمهور و مواضع شجاعانه او، توطئه عربستان را خنثی و از بحران عبور کند و با ایجاد وحدت ملی، همبستگی و همکاری بین لبنانی ها و تاکید بر حفظ ثبات و امنیت، موفقیت بزرگی کسب کند.

 

 

نظر شما