شناسهٔ خبر: 22570131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر ورامین؛

کمک های مردم ورامین توسط ستاد بحران فرمانداری در مناطق زلزله زده توزیع شد

تهران -ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر ورامین از توزیع کمک های ارسال شده از سوی مردم این شهرستان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد وصال پور که به نمایندگی از ستاد بحران شهرستان ورامین در سرپل ذهاب حضور دارد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع زلزله یکشنبه شب هفته گذشته در کرمانشاه و با تشکیل ستاد بحران شهرستان ورامین ، جمعی از مسئولان شهرستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا ضمن کمک رسانی به مردم، کار ساماندهی توزیع هدایای مردم را انجام دهند.
وی افزود : ستاد بحران فرمانداری شهرستان ورامین با همکاری ستاد عتبات عالیات و موکب احباب الرضا(ع) که در ایام اربعین در نجف اشرف به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کرد ، در مدرسه 17 شهریور سرپل ذهاب مستقر شده و با برپایی نانوایی سیار و ساماندهی کمک های ارسال شده از شهرستان ورامین ، نسبت به توزیع این هدایا اقدام کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد کمک های مردمی ، غذای گرم در ستاد بحران شهرستان ورامین طبخ نمی شود و نیروهای مستقر در این مرکز به منظور جلوگیری از اسراف و حیف و میل کالاهای ارسال شده ، نسبت به بسته بندی هدایا اقدام کرده و کالاها را در مناطق مختلف توزیع می کنند.
وصال پور افزود : تاکنون هدایای مردم ورامین در روستاهای زرده منطقه دالاهو و ریجاب از توابع سر پلذهاب توزیع شده است.
عضو شورای اسلامی شهر ورامین با تقدیراز همراهی و همدلی مردم ایران اسلامی در کمک به آسیب دیدگان زلزله گفت : هر چند که این حادثه ، تلخی های بسیاری را به همراه داشت ولی همراهی و همدلی مردم سراسر کشور و حضور نیروهای سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروهای امدادی صحنه های با شکوهی از همدلی و عزت ملت ایران را به نمایش گذاشت.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که براساس آمارهای اعلام شده 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم داشته است.
این زلزله به 7 شهرستان و بیش از یک هزار و 500 روستای استان کرمانشاه خسارت کلی یا جزئی وارده کرده است.
سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین ، فرمانده سپاه پاسداران ، جمعی از نیروهای سازمان آتش نشانی و هلال احمر در مناطق زلزله زده حضور دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254

انتهای پیام /*

نظر شما