شناسهٔ خبر: 22570100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر بسیج کارگری قم:

کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی قم به یاری زلزله زدگان شتافتند

قم- ایرنا - مدیر ارشد بسیج کارگری استان قم گفت: بر اساس نیازهای اعلام شده مناطق زلزله زده، کارگران و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی استان قم به کمک حادثه دیدگان شتافتند و در حد توان اقلام اساسی مورد نیاز آنان را ارسال کردند.

صاحب‌خبر -

پاسدار جواد بداقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:تاکنون 280 تخته لحاف، 100 عدد کیسه خواب، 345 عدد زیرانداز، 6 عدد رول بزرگ عایق رطوبت و سرما، 628 بسته پوشاک کودک و لوازم بهداشتی، 234 تخته پتو، 200 کیلوگرم برنج و همچنین سایر وسایل مورد نیاز مانند تشک جمع آوری و در قالب 2 دستگاه کامیون بارگیری و به مناطق غرب کشور اعزام شده است.
وی بیان کرد: مشارکت فعالان حوزه صنعت قم در زمینه یاری رسانی به مناطق زلزله زده متوقف نخواهد شد و ارسال کمک ها بر اساس وظیفه انسانی و دینی همچنان ادامه می یاد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
بداقی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های بسیج کارگری استان قم اشاره کرد و گفت: این نهاد در زمینه جذب و سازماندهی کارگران، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به فعالان حوزه صنعت، به کارگیری اصول پدافند غیرعامل در واحدهای تولید و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کارخانه های استان، فعال است.
وی افزود: بسیج کارگری استان قم از 2 حوزه مستقل داخل شهر و شهرک صنعتی شکوهیه و 10 پایگاه تشکیل شده است و از سال 93 تا کنون 2 هزار تن از کارگران شهرک صنعتی شکوهیه عضو حوزه بسیج کارگیری شهید برونسی شده اند و به انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی می پردازند.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما