شناسهٔ خبر: 22569747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

توزیع 47 میلیارد از اعتبار بحران /مدیران از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنند

سید موسی خادمی گفت: 47 میلیارد از اعتبار بحران توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  اظهار داشت : یکی از موارد مهم دستور کار این جلسه به طور متداول دستگاه ها استانی ارائه گزارش خود از جذب منابع ملی بود که قرار شد  در قالب منظم تری در جلسات آینده ارائه دهند.

وی افزود: یکی از سیاست های اصلی ما این است که مدیران بتوانند از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری برای استان جذب کنند و امروز نیز مورد تایید قرار گرفت.

خادمی با اشاره به طرح هایی که در کمیته های فرعی این شورا مطرح شده بود گفت: تعدادی طرح که در کمیته های فرعی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته بود مطرح شد همچنین در رابطه با واگذاری زمین برخی از طرح های عمرانی و اقتصادی تصمیماتی اخذ گردید.

وی خاطزنشان کرد: دو ردیف اعتباری مورد بررسی قرار گرفت که یکی مربوط به اعتبارات ماده 12 و در رابطه با مدیریت بحران بوده که بین شهرستانها اعتبار آن توزیع گردیده است.

خادمی  میزان اعتبار بحران را حدود 47 میلیارد تومان عنوان کرد  وگفت :این میزان اعتبار   تا کنون توزیع شده است وهمچنین دیگر اعتبارات مربوط به جرائم راهنمایی و رانندگی است که 70 درصد آن به حوزه شهرداریها و 30 درصد به دهیاریها داده می شود.

استاندارلرستان بیان کرد: اعتبارات هر چه سریعتر به دستگاه های یاد شده تخصیص یابند.

 

 

نظر شما