شناسهٔ خبر: 22569732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان عنوان کرد:

پیش‌بینی ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در همدان

همدان - استاندار همدان گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات و اشتغالزایی در استان همدان درنظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر شنبه در دیدار با نخبگان بسیجی استان همدان بااشاره به بازدید از مناطق زلزله زده و بیان اینکه آنچه در بازدید از مناطق زلزله زده دیدیم ابراز رشادت، بشر دوستی و خصوصیات یک مسلمان شایسته از سوی ایرانیان عزیز بود، گفت: مردم ایران بخصوص مردم همدان کمکهای خود را به زلزله زدگان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه رادیوهای بیگانه درباره کمک رسانی و خدمات سپاه همدان مطالب نادرست می گوید چراکه ما در آنجا فعالیتهای سپاه را از نزدیک دیدیم و این رشادتها را تحسین می کنیم، گفت: انقلاب اسلامی پدیده های بسیاری با خود داشت و یکی از پدیده های ارزشمند، تشکیل سازمان بسیج و ارتش بیست میلیونی به فرمان امام (ره) بود که امروز برای کشور پشتوانه ای ارزشمند است و دنیا نیز از آن الگو برداری می کند.

نیکبخت با بیان اینکه اگر مقاومت مردم پایه و ترویج تشکیل بسیج توسط سردار همدانی نبود هم سوریه و هم عراق سقوط می کردند، گفت: اگر این همه حسادت و عصبانیت توسط دشمن وجود دارد به دلیل پایداری مردم در دفاع مقدس و پایداری و پشتیبانی امروز از نظام است.

وی در ادامه با بیان اینکه جلسات با نخبگان بسیجی استان همدان باید فصلی برگزار شود، گفت: از کمکهای بسیج در مسائل مهم استان همدان استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید اقتصاد مقاومتی را بسیجی وار و جهاد گونه اجرا کنیم، گفت: باید در کشاورزی برای افزایش راندمان به سمت ترویج بهترین کشت، آبیاری مدرن و اصلاح الگوی کشت و کشتهای گلخانه ای برویم.

نیکبخت بااشاره به وجود ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول برای ارائه تسهیلات و اشتغالزایی در استان همدان، گفت: نرخ بیکاری هرچه قدرباشد باید برای اشتغال زایی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جلسه ای با حضور دهیاران و رؤسای شوراها و مدیران بخش ها برای اطلاع رسانی تسهیلات اشتغال زایی برگزار خواهد شد، گفت: وضع بیمارستان سازی در استان همدان خیلی خوب بوده و برخی پروژه ها در حال تکمیل است.

استاندار همدان با بیان اینکه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و مرکز جامع سرطان را با مشارکت خیرین ایجاد خواهیم کرد، گفت: تاخیر در پرداخت و عقب افتادن کارانه پزشکان را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، طرح بسیار خوبی است و باید به آن کمک شود و امیدواریم مشکل بزودی حل شود، گفت: استان همدان در شاخص های اقتصاد مقاومتی بسیار خوب عمل کرده است
 

نظر شما