شناسهٔ خبر: 22569691 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیشروی‌ ضد تکفیری‌ها ادامه دارد؛

داعشی ها در «البوکمال» سوریه در محاصره نیروهای محور مقاومت هستند

ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت کنترل اوضاع در شهر البوکمال را به دست گرفته اند و داعشی ها در مناطقی که قبلا به آن نفوذ کرده اند، در محاصره به سر می برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت به پیشروی های خود در عمق البوکمال ادامه می دهند.

در همین حال یک منبع میدانی به العهد اعلام کرد: ارتش سوریه و متحداش کنترل امور جنگ را در شهر البوکمال به شکل کامل در اختیار گرفته اند و تروریستهای داعش در منطقه ای که چند روز قبل به آن نفوذ کرده بودند در محاصره هستند.

این منبع بیان کرد: نیروهای محور مقاومت مواضع داعش در البوکمال را از روستاها و مناطق کرانه شرقی رود فرات زیر آتش سنگین قرار داده اند. نیروهای ارتش سوریه و متحدانش در شهر البوکمال تروریستهای داعش را در داخل شهر به طور کامل به محاصره درآوردند و نیروهای مستقر در فرودگاه الحمدان در شمال غرب شهر شروع به عملیات پاکسازی و تشدید حلقه محاصره داعشی ها کردند. محور بعدی نیروهای ارتش سوریه کرانه شرقی فرات به ویژه مناطق باغوز بالا و پایین و السویح است که مواضع داعش در این مناطق از سوی نیروی هوایی روسیه و سوریه بمباران می شود.

منبع مذکور تاکید کرد: پاکسازی البوکمال به موازات پیشروی ارتش در محورهای جنوب شرقی شهر المیادین است و ارتش سوریه و متحدانش در این محور به بادیه الدویر و ۴۰ کیلومتری اطراف البوکمال از سمت شمال غربی رسیده اند.

به گفته این منبع؛ جنگنده های سوری و روسی مواضع داعش را در طول روستاهای واقع میان شهرهای البوکمال و المیادین هدف قرار می دهند تا تکفیری ها توان تحرک آزادانه را نداشته باشند.

نظر شما